Już obecnie świat dostrzega zagrożenie nowoczesnego postępu cywilizacyjnego i przewiduje jak ratować planetę i człowieka zarządzającego postępem i bezpieczeństwem. Dla ratowania potrzebne są bardzo duże środki finansowe i nowoczesne myślenie. Więcej
Zamawiający:
Rodzinny Ogród Działkowy im. Juliusza Słowackiego
ul. 3 Maja 28e
72-200 Nowogard
tel.: 693 404 728
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ogłoszenie na Przetarg nieograniczony
dotyczy złożenia ofert w sprawie zamówienia publicznego nie przekraczającego wartością kwoty 30 000 euro, realizowanego poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - art.4 pkt 8
ROD im. Juliusza Słowackiego w Nowogardzie zaprasza do złożenia oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: „ Remont rurociągu w Ogrodzie działkowym nr 3 przy ul.Zamkowej w Nowogardzie- I etap”.
Ogólny zakres prac do wykonania m.in.:
wykonanie rurociągu zewnętrznego 1517mb
wykonanie wykopów i przekopów
zasypanie wykopów
montaż rurociągów z rur polietylenowych
sieci wodociągowe- trójniki (40,50,32)
zasuwy typu „E” kielichowo-kołnierzowe z obudową o śr. 20mm i 25mm
próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur typu HOBAS,PVC,PE,PEHD.
jednokrotne płukanie sieci wodociągowej o śr.nominalnej do 150mm.
Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w ogłoszeniu o przetargu
2. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r.
(możliwość wydłużenia terminu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych na zasadach określonych w projekcie umowy)
3. Zasady prowadzenia postępowania
1) Wykonawca może w terminie do dnia 14.11.2018r. zwrócić się do Zamawiającego (na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) z prośbą o wyjaśnienie lub zmianę warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie informuje o treści zapytań lub wniosków o zmianę warunków zamówienia (bez wskazywania źródła, od którego one pochodzą) zamieszczając wraz ze stanowiskiem zamawiającego na stronie internetowej http://www.ozpzd-szczecin.pl/ oraz Wykonawcę, który skierował zapytanie.
2) Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić warunki zamówienia, o czym niezwłocznie informuje wszystkich wykonawców, do których skierował zaproszenie oraz zamieszcza powyższe informacje na stronie internetowej http://www.ozpzd-szczecin.pl/. Jeżeli na skutek zmiany będzie konieczne wydłużenie terminu składania ofert, zamawiający przedłuży ten termin o czas niezbędny na przygotowanie ofert.
3) Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz inne omyłki polegające na niezgodności z ogłoszeniem, które nie powodują istotnej zmiany oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym Wykonawcę. Wykonawca może w terminie 2 dni złożyć oświadczenie, że nie wyraża zgody na poprawioną omyłkę polegającą na niezgodności z ogłoszeniem. W takim wypadku jego oferta podlega odrzuceniu. W przypadku niezgodności ceny zamieszczonej w formularzu ofertowym z ceną zawartą w kosztorysie, Zamawiający przy rozpatrywaniu ofert bierze pod uwagę cenę zawartą w kosztorysie ofertowym.
4) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów opisanych w ust. 4, albo które zawierają błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
5) Zamawiający może także wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust.4
6) Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy:
a) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert nie wykonali
lub wykonali nienależycie zamówienie publiczne, realizowane bezpośrednio dla PZD;
c) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert minimum dwukrotnie uchylili się od podpisania umowy na zrealizowanie zamówienia publicznego dla PZD, w przypadku gdy ich oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7) Oferta podlega odrzuceniu, gdy:
a) jest niezgodna z warunkami niniejszego ogłoszenia o przetargu;
b) cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny nie dające się poprawić;
e) Wykonawca w ofercie zastosuje błędną stawkę podatku VAT;
f) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania;
g) zawiera rażąco niską cenę( rażąco niska cena to cena, która wynosi mniej niż 50% ceny przewidzianej przez Zamawiającego na wykonanie zadania);
h) Wykonawca na pisemne wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, nie złożył wyjaśnień.
8) Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia podpisania umowy i w trakcie obowiązywania umowy.
9) Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz przedstawił najkorzystniejszą ofertę obliczaną według poniższego kryterium. Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego kryterium:
Kryteria oceny ofert
najniższa cena 100%
10) W sytuacji w której nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane pierwotnie w ofercie.
11) Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie
bez podawania przyczyn.
12) O wyniku postępowania albo jego unieważnieniu zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
4. Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem oceny ich spełnienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) Nie znajduje się w stanie likwidacji bądź upadłości, chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. Na braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego ogłoszenia.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim w sposób czytelny i trwały.
3) Każda naniesiona przez Wykonawcę zmiana powinna być przez niego zaparafowana.
4) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy bądź pełnomocnika.Upoważnienie, o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty (np. odpis KRS, odpis CEIDG), musi być załączone do oferty, w przypadku pełnomocnictwa powinien być wskazany zakres umocowania.
5) Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz ofertowy
(załącznik nr 1), uproszczony kosztorys ofertowy oraz pozostałe dokumenty : oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie RODO 1 i 2 , wydruk z rejestru KRS bądź CEiDG, pełnomocnictwo.
6) dokumenty składa się w języku polskim.
7) Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym
w razie wątpliwości Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność.
8) Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane
przez osobę podpisującą ofertę - błędna treść przekreślona i zaparafowana.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Koszty te nie podlegają zwrotowi.
6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1) Zamawiający dopuszcza następujące formy porozumiewania się
z wykonawcami:
a) pisemna;
b) elektroniczna e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2) Formy porozumiewania się określone w pkt. 1 obejmują wszystkie oświadczenia, zawiadomienia, wezwania, wnioski i informacje kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy i na odwrót, w tym także złożenie oferty przez Wykonawcę.
3) Dane kontaktowe Zamawiającego umieszczone są w nagłówku ogłoszenia.
7. Termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Rodzinny Ogród Działkowy im. Juliusza Słowackiego w Nowogardzie ul.3 Maja 28e, w terminie do dnia 14.11.2018 r., od godz.14 do godziny 16:00 (we wtorki w godz.14.00-18.00 , piątki w godz. 14.00-18.00), lub przesłać na adres Rodzinny Ogród Działkowy im. Juliusza Słowackiego w Nowogardzie z dopiskiem na kopercie:
„Remont rurociągu w Ogrodzie działkowym Nr 3 przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - I etap”.
2) Odczytanie ofert nastąpi w dniu 14.11.2018 r. o godz. 16:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. 3 Maja 28e w Nowogardzie, budynek w którym znajduje się biuro Zarządu.
3) Odczytanie ofert jest jawne.
4) Podczas odczytania ofert Zamawiający podaje dane dotyczące Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z informacją o zaoferowanej cenie oraz informację o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
8. Wynagrodzenie ma charakter kosztorysowy.
1) Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca powinien również uwzględnić ewentualne ryzyko, związane z nieprzewidzianymi okolicznościami przy realizacji zamówienia, które mogą i powinny być brane pod uwagę przez profesjonalistę realizującego zamówienie.
2) Cena musi być podana za realizację zamówienia w złotych polskich
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Wykonawca podaje cenę netto (bez podatku VAT), stawkę VAT oraz kwotę podatku oraz cenę brutto (wraz z podatkiem VAT).
4) Wszystkie obliczenia powinny zostać dokonane ze szczególną starannością,
a następnie podlegać wpisaniu do formularza oferty. W celu uniknięcia ewentualnych omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, należy dokonać sprawdzenia ich poprawności.
9. Informacje dla wykonawców w związku z ochroną danych osobowych osób fizycznych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem
Zamawiający informuję, że z dniem 25 maja 2018r. zaczęło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) – dalej: rozporządzenie RODO.
W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych w postępowaniu o udzielnie zamówienia pn.: „Remont rurociągu w Ogrodzie działkowym Nr 3 przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - I etap” prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579, z późniejszymi zmianami), Zamawiający działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Rodzinny Ogród Działkowy im. Juliusza Słowackiego w Nowogardzie,
2) przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ „Remont rurociągu w Ogrodzie działkowym Nr 3 przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - I etap”.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, odpowiedzialne za ocenę oferty oraz przechowywanie dokumentacji;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do przeprowadzenia rzetelnego postępowania na wybór oferty najkorzystniejszej zgodnie z wewnętrznymi zasadami oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z warunków udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących zgodnie z art. 15 rozporządzenia RODO;
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 rozporządzenia RODO;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 18 rozporządzenia RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO;
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 rozporządzenia RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.
Ponadto zamawiający informuje, że na wykonawcy ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego ciąży obowiązek wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z rozporządzenia RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Wykonawca zobowiązany jest także wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10. Postanowienia końcowe
1) Postępowanie ma charakter otwarty.
2) Po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający informuje telefonicznie lub w inny dostępny sposób wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy.
3) W przypadku uchylania się od podpisania umowy, zamawiający może wybrać ofertę następnego w kolejności wykonawcy.
4) Za uchylanie się od podpisania umowy, zamawiający uznaje w szczególności:
a) odmowę podpisania umowy;
b) nie stawienie się bez usprawiedliwienia uprawnionego przedstawiciela wykonawcy w terminie i miejscu wyznaczonym na podpisanie umowy.
5) Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy, zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
a) w zakresie merytorycznym dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Pan Ryszard Wajk -Prezes tel: 693 404 728 wtorki i piątki od 14.00 - do 18.00
Załączniki do ogłoszenia:
2)Obmiar robót( umożliwiający sporządzenie Wykonawcy uproszczonego kosztorysu ofertowego)
6)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu.
Okręgowy Zarząd Polskiego Związku Działkowców w Szczecinie.
Dzisiaj 89
Wczoraj 128
W tygodniu 850
W miesiącu 3270
Wszystkich 569583